من حرفی ندارممممم......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

دختر :خاهش میکنم تنهام نذار من بدون تو میمیرم

پسر :همه چی بین ما تموم شدس

دختر:چرا باهام اینکارو میکنی؟

پسر :من کس دیگه ای رو دوس دارم

پسر گوشی رو قطع كرد

دخترک گوشی را به روی تخت پرت كرد و زارزارگریه كرد،به سراغ کامپیوترش رفت همینطور به صفحه کامپیوترش که عکس پسر را گذاشته بود خیره ماند،همچنان گریه میکرد،به سراغ گوشی خود رفت و به پسر پیام داد :وقتی تمام قصه هات هوس بود برای من نفس بود،من خودمومیکشم خدافظ. پیام درست درساعت 3:35 دقیقه نیمه شب برای پسرارسال شد،دخترب سوی پنجره اتاقش رفت و خود را به پایین پرت كرد

صبح روزبعدمادردخترطبق عادت هرروزبه اتاق دختر رفت تا اورا بیدار کندوارد اتاق شدکسی راندیدفقط چراغ گوشی دخترک که مدام زنگ میخوردنظر مادر راجلب كردمادر گوشی رابرداشت پیام پسرک را که درست در ساعت 3:37دقیقه ارسال شده بود خواند:عزیزم عشقم ببخشیدشوخی کردم خاهش میکنم جواب بده فقط یه فرصت دیگه بهم بده مادر به سوی پنجره اتاق رفت درحالیکه گریه میکرد

ناگهان دختر را دید که کلیپسش به بند رخت همسایه گیرکرده، او را بالا کشاند

آری آن دو هنوز هم باهم دوست هستن

 

کلید اسرار

این قسمت: کلیپس



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت0:32---16 مهر 1393
غــلط خوردی
دیوونه خـودتی
بیــجور
پاسخ:ببند چاکته باوووووو مگه کلیپس چشه نمیزارین بچم بخره بیجورااااا


nafas
ساعت16:00---14 مهر 1393
کیوان میدونی نفله ک دلی همیشه میگه چیه ک هیچ وق توجه نیکنی؟خخخخخ
پاسخ:نع خخخخخخ تو بگو برام خخخخخخ


بچــه بـد
ساعت12:50---11 مهر 1393
نمیتـونم بخـرم ارامـیس و اتـنا مسخرم میـکنن خخخخخخ
پاسخ:عهههههههههههه خخخخخ چراااااااا اونارو ول کن دیوونن


بچــه بـد
ساعت14:05---9 مهر 1393
کیلپس چقد بدرد میخوره
مــنم میـخوام
پاسخ:خخخخخخ خو برو بخر خخخ


سایدا
ساعت17:31---6 مهر 1393
بفرما حالا هی از بدی کلیپیس میگن دیدین چ خوبه از مرگ نجات میده تازه وقتیم هواپیما سقوط میکنه میتونه نقش بالنو بازی کنه!!!بعله روانیم خودتی خخخخ
پاسخ:خخخخخ اره دیگه کلیپس عالیه خخخخخخخ


delaram
ساعت10:12---3 مهر 1393
الان بزنمت شر و پر شی اخه این مطلب به این قشنگی رو برا چی براداشتی خرابش کردی این کلیپس رو اوردی وسط می بایست بمیره دختره اصلا بیامممم نه بگوووو بیامممم لهت کنم خخخخخخخخخ نفله
پاسخ:خخخخخخ خو ب من چه اینجوری قشنگ تر میشد دیه خخخ حالا نزن منو ..


بچه بد
ساعت14:53---30 شهريور 1393

پاسخ:خخ بخند بخند خوش خنده خخخخ


paniz 
ساعت18:49---29 شهريور 1393

جا داره بگم خخخخخخخخ ایول بابا

دلم برا خندیدنات very very تنگ شده
پاسخ:چاکرتم اجی پانیذذذذذذذذذ خخخخ خخ من دلم واسه انتل برقی گفتنات تنگیده خخخخ



nafas
ساعت11:29---29 شهريور 1393
خخخخخ تکراریییی بوووووووووود خخخخ
پاسخ:حرف نزن بابا خخخخ خب جالب ک هست خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 28 شهريور 1393 ساعـت 1:31 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |